duminică, 5 septembrie 2010

Dimineti irosite


- Si? Ti-a placut? intreba Adi spargand linistea incaperii cu un zambet usor superior.
Mi-am adus aminte instant de replica lui Jim Carey: ... I had better!
A fost bine, misto de tot, te pricepi! schitandu-i un zambet din coltul gurii. Ce puteam sa-i spun, vezi ca in unele momente ma zgarii cu dintii...

Adi era un tanar actor, cu toate ca nu i-am vazut niciun spectacol recunosc ca era bun. Bun de pula, oricum prea putin ma interesa cariera lui artistica. Era al doilea din breasla asta cu care faceam sex.
Sugea pula teatral, deh, defect profesional probabil, iar eu mimam placerea la fel de teatral. N-a vrut sa se futa, cica nu era pregatit pentru asa ceva, e prea intim, prea complicat. Sa mai avem rabdare, imi spuse.
Era cam 9 fara un sfert dimineata iar eu incepusem ziua prost.

- Pot sa ma duc la baie sa ma spal?
- Nu stiu daca poti, incearca.
Acelasi zambet superior ii aparuse pe fata. Oare de ce-l afisa? S-a dus sa se spele, doar avea fata plina de sperma. N-arata rau asa, dirty. Eu de abia acum ma excitasem

- Inca o mai ai sculata? Hmmm. Cand ne mai vedem sa mai imi dai o muie?
- Data viitoare daca ne vedem vreau sa te fut!
- Ti-am zis ca nu sunt inca pregatit pentru asta, esti al patrulea tip cu care ma vad. Mi-e frica sa nu ma doara! Plus de asta mie imi place mult sa o sug!
- La fel de mult s-ar putea sa-ti placa si sa te futi.
- Si daca nu vreau nu ne mai vedem?
- Probabil ca nu, dar te sun eu.

A plecat cu capul in pamant, fara ca macar sa salute. Nici eu nu l-am mai sunat, poate dupa ce va mai capata niste experienta. Ma imbracam sa plec in oras gandindu-ma la o muie pe scena. Suna interesant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu